رویدادها آرشیو خبر ها
افشای جزئیات مکالمه رونالدو و ساری

افشای جزئیات مکالمه رونالدو و ساری

 

پس از کنفرانس مطبوعاتی مائوریتسیو ساری در باشگاه یوونتوس خبری مبنی بر سفر او به سواحل مدیترانه و دیدار با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یووه که در تعطیلات به سر می‌برد در رسانه‌ها منتشر شد؛ خبری که هیچگاه جزئیاتی از آن در رسانه‌ها ارائه نشد.

 

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس که پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا همراه با تیم ملی کشورش، در حال گذراندن تعطیلات در سواحل فرانسه بود، در دیداری با مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یووه، در خصوص برنامه این مرد ایتالیایی برای فصل جدید، بازی‌های سری A و همچنین لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

آئورلیو کاپالدی روزنامه‌نگار ایتالیایی در آخرین برنامه Transfer Window که به صورت پادکست منتشر می‌شود، دو هفته پس از این دیدارِ جالب، جزئیاتی جدیدی از آن را افشا کرده است.

 

همانطور که قبلاً نیز در اخبار منتشر شده بود، ساری به محل اقامت رونالدو در سواحل فرانسه رفت و این دو، دیدار و مکالمات بسیار خوبی با یکدیگر داشتند. در این دیدار که با حضور فابیو پاراتیچی صورت پذیرفت، در بسیاری از لحظات رونالدو و ساری در فضایی بسیار دوستانه راجع به فلسفه تاکتیکی ساری و برنامه او برای سیستم بازی یوونتوس، به صورت مفصل صحبت کردند.
ساری در این دیدار از رونالدو خواست تا پست مورد نظرش برای داشتن بهترین عملکرد در تیم را بیان کند. رونالدو نیز در پاسخ به ساری به روشنی بیان کرد که تنها چیزی که برای او مهم است، بردن و کسب افتخار است و دستیابی به این هدف و کسب افتخارات متعدد برای یوونتوس برایش ارزشمند است. 
رونالدو همچنین تأکید کرد که برای او مهم نیست سمت چپ بازی کند یا راست یا مهاجم نوک و در این خصوص تصمیم ساری حائز اهمیت است. با این‌حال از آنجایی که عمدتاً از سمت چپ بازی را شروع می‌کند، ترجیح می‌دهد از سمت چپ بازی را آغاز کند. 
موضوع دیگری که رونالدو در این دیدار خواستار آن شده، انتقال مارسلو دوست و همبازی سابق او در رئال‌مادرید بوده است؛ پیشنهادی که نه‌تنها با مخالفت از سوی پاراتیچی و ساری روبه رو نشده بلکه به عنوان یکی از گزینه‌های مورد علاقه از سوی بانوی‌پیر، بر انجام آن ابراز امیدواری شده است. پاراتیچی و ساری در این دیدار با اشاره به علاقه سران بیانکونری در به خدمت گرفتن مارسلو، از تلاش‌های گسترده یووه برای انتقال این بازیکن برزیلی همراه با رونالدو در سال گذشته میلادی خبر دادند.

 

کاپالدی در پایان گزارش خود آورده است: نحوه صحبت کردن رونالدو در دیدار با ساری از باز بودن ذهن او در بحث‌های فوتبالی حکایت می‌کرد و این موضوع باعث خوشحالی ساری از این ملاقات شده بود. ساری و رونالدو هر دو پس از این جلسه که باعث آشنایی بیشتر آنها با یکدیگر شد، از این دیدار ابراز رضایت کردند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: